RedX שירותי ענן מנוהלים לעסקים

למה לבחור RedX?

שוק מחשוב הענן ושירותי האירוח החכמים פורח בישראל. רדאיקס כחלוצה בתחום ומובילת דרך מציגה לפניכם את המרכיבים, שחשוב לבדוק לפני בחירת ספק.
בדיקה מהירה של השוק תגלה ספקים רבים שצצים מידי שבוע. מרביתם מפיצים שירות של חברה צד ג’ וחלק גדול מהם כבר סגר/ צמצם פעילות, לאחר שהתחיל למכור את השירות.
שירותי הענן מחזיקים את הנכס היקר ביותר בכל חברה – המידע! (רשימת הלקוחות, ההסכמים, ספרי הנהלת החשבונות, חומר שיווקי וסודות מסחריים.
בחירת ספק איכותי ובשל תבטיח לכם איכות מוצר, איכות שירות, זמינות , יציבות ואבטחה כנדרש.

  1. בשלות הספק
    18 שנות ותק, 10 מתוכן בשירותי ענן!
    מאות לקוחות, אלפי משתמשים וכולם ללא התחייבות לתקופה.
    RedX הינה החברה היחידה שמראה יציבות ובשלות לאורך תקופה בפרמטרים הניתנים לבדיקה ולהשוואה.
  2. בשלות השירות
    RedX מוכרת פתרונות מוכחים ובשלים, כשהשוק מוצף בפתרונות לא בשלים. יש לנו את הידע והניסיון להתאים לכל לקוח את הפתרון המתאים למידותיו.
    יתרון גדול של RedX בשוק הענן הוא העובדה, שהקמת השירותים וניהולם נעשית בבית ולא באמצעות ספקי צד ג’.
    RedX אחראית לפתרון מתחילתו (אפיון ובחירת הטכנולוגיה ועד לתמיכה במשתמש הקצה, דבר שמבטיח היכרות עומק וטיפול יעיל ומקצועי בתחזוקת המערכת ובתפעול תקלות.
  3. ספק או מפיץ?
    שירותי ענן כוללים דורשים תמיכה מקצועית מתקדמת. העובדה שנציג התמיכה ב-RedX נגיש לצוות ההנדסה, אשר הקים ומתחזק את המערכות, מאפשר לספק מענה מהיר ויעיל יותר ללקוח.
    כספק שירות, אנחנו מחזיקים בידע ובכלים המקצועיים הטובים ביותר מכל מפיץ.
  4. זמני תגובה, רמת שירות
    RedX גאה ברמת שירות ומקצועיות שאין מקבילה לה בישראל: זמן תגובה ממוצע לסגירת תקלה 7 דק’.
    זכרו שזמן תגובה ארוך משמעותו במקרים רבים זמן השבתה ארוך של המשתמש, שהוא זמן יקר יותר מעלות השירות.
    כל מערך התמיכה מנוהל באמצעות מערכת כרטיסיות, המבטיח תיעוד ושקיפות מלאה מול הלקוח. תיעוד זה מאפשר בקרה ניהולית ומקצועית לכל תהליכי השירות.
  5. פתרונות מקצועיים
    בלי קיצורי דרך ובלי אלתורים!
    מערכות אירוח בענן מורכבות מאוד וכוללות מערך שרתים גדול מאוד, מערכות אבטחה מתקדמות, מערכות גיבוי, כלי ניטור ובקרה ומערכות יתירות. RedX מציעה ללקוחותיה את המערך הטכנולוגי המתקדם והרחב ביותר בישראל.
    עבודה עם מערכות טכנולוגיות המובילות בשוק, בלי אלתורים זולים, בלי פתרונות שפוגעים בביצועים, ביכולות או באבטחה. אנחנו מוכרים פתרונות לעסקים ומחוייבים לסטנדרט בהתאם.
    שוק הענן מאופיין בטכנולוגיות רבות לפתרון אחד. מאחורי כל פתרון אלפי מרכיבים המשפיעים על איכות המוצר. עבודה על שרתים מיושנים מסכנת את הזמינות ואת המידע. עבודה על פלטפורמות לא נכונות מייצרות פרצות אבטחה  ופגיעה ישירה בביצועים. בחירת הפתרון, הקמה וניהול מקצועי הם ערובה ליחס עלות-תועלת הטובים ביותר.
  6. ותק הספק, ותק השירות, נפח פעילות?
    האם תבחרו לנהל את המידע שלכם אצל חברה שעובדת מהבית? אצל חברה שהחלה למכור את השירות לפני שנה ויש לה 20 לקוחות? בחברה שמפיצה ספק חיצוני ולא מכירה את השירות לעומקו?
    בדקו היטב אודות החברה, היכן המשרדים שלה, כמה זמן היא קיימת, כמה זמן היא מוכרת את השירות, כמה מידע על השירות מופיע באתר שלה, את האותיות הקטנות בהסכם והאם מדובר בכלל בשירות של ספק אחר שאותו צריך לבדוק… כל אלו יסייעו לכם לבחור ספק רציני.
  7. תמיכה טכנית
    צוות התמיכה של RedX מורכב מתומכים בכירים, בעלי ניסיון עצום בניהול שרתים, בתמיכה במוצרי Microsoft ובתמיכה מתקדמת בטלפונים חכמים. החברה עובדת בשת”פ עם כל חברות התקשורת הגדולות בישראל ואנו מחזיקים בידע עצום, שמבטיח ללקוחותינו פתרון תקלות מהיר ומקצועי.
  8. מאגר מידע Knowledge Base
    RedX הינה הספק היחיד בישראל שמחזיק במאגר מידע הכולל מאות מדריכים, שמאפשרים ללקוחותינו עצמאות ללא צורך לליווי טכנאי.
    מאגר מידע עשיר ומתקדם מאפשר לענות ללקוחותינו מהר יותר, יעיל יותר ובדרך ידידותית יותר.
  9. בקרה חיצונית
    RedX מבוקרת צרכנית על ידי אמון הציבור החל משנת 2007. לשמחתינו, עד היום לא התקבלה באמון הציבור אף לא תלונת שירות אחת! בנוסף החברה מבוקרת ומנוטרת על ידי גורמים חיצוניים, אשר בודקים את תחום האבטחה וזמינות השירותים השונים. למידע נוסף >>
  10. שקיפות והגינות צרכנית
    כל פעילות מול הלקוח מתועדת ונגישה ללקוח לבדיקת איכות השירות. כל השירותים נמכרים בשיטת שימור לקוח על בסיס שביעות רצון בלבד! ללא התחייבות לתקופה.
  11. שפת תמיכה
    תמיכה מלאה בעברית, מאות מדריכי משתמש לתפעול השירות ופתרון תקלות נפוצות.
  12. היכרות ותמיכה של בעיות לוקליות (מקומי)
    היכרות עומק עם בעיות הקשורות לשפה (ימין שמאל, ג’יבריש), תקלות שעון קיץ, תקלות מול ספקים מקומיים ותקלות רבות נוספות שאינן מוכרות לספקים. RedX בעלת ניסיון עשיר והיכרות עומק עם תקלות הקשורות לשוק הישראלי. ידע זה בא לידי ביטוי בתמיכה מידי יום ומבטיח ללקוחותינו מענה מקצועי ויעיל יותר.
  13. אמנת שירות SLA
    RedX היא בין הספקים הבודדים בישראל שמציגים ומתחייבים ל-SLA המקיף ביותר. בלי אותיות קטנות!
    Service Level Agreement – התחייבות הספק לעמידה בסטנדרט שירות מדיד. זמן לקבלת מענה, זמן לסגירת תקלה, למענה של גורם ניהולי, להתערבות דרגים בכירים במקרים של תקלות מערכתיות.
    כנגד כל התחייבות חייב להיות פיצוי מוסכם, אחרת אין משמעות ומשקל להתחייבות.
    אם ספק שירות לא מציע SLA, כנראה שיש לו סיבה לעשות זאת ולכם סיבה לבחור בספק אחר.
  14. כח-אדם
    צוות התמיכה בRedX מורכב ממומחים בעלי שם המחזיקים בידע וניסיון, שאין שני לו בישראל. עם ניסיון המורכב ממאות קריאות ביום, בתמיכה בתקלות בצד לקוח הקשורות לבעיות במערכת ההפעלה, בתוכנת האאוטלוק, במחשבי כף היד ובתקשורת.
  15. יציבות וביצועים
    RedX מספקת את המערכת עם הביצועים והיציבות הטובים ביותר. מערכות הניטור עובדות בשקיפות מול לקוחות החברה. הסטנדרטים נשמרים בזכות צוות IT המתחזק את המערכות (צוות ייעודי הגדול בישראל) 24 שעות ביממה 7 ימים בשובע. עבודה עם הטכנולוגיות המתקדמות ביותר, בקונפיגורציות המבטיחות מקסימום זמינות וביצועים.

לסיכום:
שירותי מחשוב הם הבסיס התפעולי המנהלים ושומרים את הנכס היקר ביותר בחברה.
אם אתם מחפשים שירות בעברית, זמין, ספק שירות שלוקח אחריות ולא מתנער, מרכז תמיכה עם מענה מקצועי,מהיר ויעיל. לעבוד מול אנשי מקצוע ולא סטודנטים במשמרות.
ספק שמכיר את המנטליות, את אופי העבודה, את הספקים בישראל. ספק שמחוייב לפתרונות ושירות איכותי, אמין והוגן הגעתם למקום הנכון.
המוניטין שלנו הוא הבטחון שלכם לשקט אמיתי.

רוצים לדעת עוד?