ניהול רשת ושרתים הכולל תמיכה טכנית נותן פתרון יעיל, ונוח עם עלות-תועלת גבוהה עבור עסקים, שאינם מעוניינים להחזיק בצוות מחשוב גדול 24/7/365.
RedX מספקת ללקוחותיה את המענה המקיף ביותר תחת קורת גג אחת וזאת תוך שמירה על מקצועיות ויכולות של חברת בוטיק.
השילוב המנצח כולל שירותי ענן יחד עם פתרונות מקומיים. כך אנחנו “תופרים” את הפתרון הטוב ביותר לכל לקוח תוך התייחסות לשיקולים טכניים, תפעוליים ותקציביים.
RedX מוכרת שירות ופתרונות מתקדמים, עם ניסיון של 23 שנה בתמיכה טכנית לעסקים ולקוחות בכירים במשק. החל מהקמת וניהול רשת למשרד בודד ועד שירותי אינטגרציה והקמת חדרי שרתים מורכבים. באמצעות כח-אדם איכותי, ידע וניסיון מעשי של הקמת אלפי שרתים מסוגים שונים, תמיכה ומכירה של שירותי ענן נוכל להבטיח את הפתרון האידיאלי לכל עסק.
השילוב המנצח
כולם מדברים על מחשוב ענן, וגרף הצמיחה והמעבר לשירותי ענן גדל בצורה חדה כל יום. ייחודה של RedX הוא היכולת לספק שירותי ענן ותמיכת IT תחת קורת גג אחת. לא כמפיצים, אלא כספקי השירות, שמבטיח ללקוח זמני תגובה מהירים יותר ופתרון כולל ויציב. מבלי ליפול בין ספקים שונים. שירותי הענן מספקים מענה לחלק נרחב מהצרכים של המשרד הממוצע, אך לא לכולם. ובמקרים רבים נדרשת אינטגרציה בין מערכות מקומיות למערכות ענן חיצוניות. שירותים כמו דואר מנוהל, גיבוי מרחוק, Fax2Mail ושימוש בשרתים וירטואליים לניהול אפליקציות ייעודיות, מאפשר ללקוח ליהנות מרמת יציבות ואמינות מוצר גבוהה יותר מכל פתרון מקומי.
סטנדרט שירות
RedX עובדת בסטנדרטים שונים מהמקובל בשוק הישראלי. היא עובדת מול הלקוח ישירות בכלים, המאפשרים לשני הצדדים שקיפות ובקרה לכל פעילות התמיכה.
פורטל לקוחות הכולל תיעוד מלא של כל הפעילות מול הלקוח. כל תמיכה, כל חיוב, כל פעולה מעודכנת וזמינה ללקוח בזמן אמת לבקרת ביצועים, כולל דיווחי שעות הטכנאים ומחיר של כל קריאת שירות. הכל בשקיפות מלאה ויכולת בקרה ניהולית לשני הצדדים.
שירותי התמיכה כוללים זמני תגובה מהירים במיוחד. שילוב של טכנאים בכירים יוצאי מרכז התמיכה של מיקרוסופט, טכנולוגיות ניטור ותמיכה מרחוק מאפשרים לנו לספק מענה מהיר יותר הן בזמני התגובה והן במשך הזמן לפתרון תקלות מהמהירים והמקצועיים בשוק הישראלי. שימור הלקוחות מבוסס על שביעות רצון בלבד (אין שירותים הנמכרים בהתחייבות לתקופה). אנו בטוחים ביכולות שלנו. אנו גאים בנאמנות הלקוחות שלנו למשך שנים ארוכות, אשר הן הקבלות האמיתיות לאיכות ומקצועיות השירות לטווח ארוך.
מקצועיות
על בסיס יומי מוכיחה RedX יכולות טכניות גבוהות אשר שוות ערך כספי גבוה מאוד ללקוח. כספק שירותי ענן אנחנו נדרשים פעמים רבות לעמוד מול גורמים טכניים חיצוניים (אנשי מחשבים של הלקוחות, ספקיות אינטרנט וסלולר וספקיות תוכנה) ולספק אינטגרציה ומענה לפתרון תקלות מורכבות. צוות התמיכה מורכב מכח-אדם איכותי בשילוב של בקרה קפדנית מקצועית וניהולית לשמירת רמת מקצועיות חסרת פשרות.
הגינות צרכנית
הנייר (או דף האינטרנט) סופג את כל המילים היפות, הסיסמאות וההבטחות. הקבלות שלנו מורכבות משני פרמטרים. לקוחות נאמנים ובקרה חיצונית בלתי-תלויה של אמון הציבור, ארגון צרכני אשר מבקר את חברת RedX משנת 2007. נכון ליום כתיבת עמוד זה עם 0 תלונות. אף לא תלונה אחת ממאות הלקוחות ואלפי המשתמשים אותם אנו משרתים על בסיס יומי.
איזה פתרון אתם צריכים?
חברת RedX מספקת שירותי תמיכה טכנית לעסקים קטנים ובינוניים. החל משירותי תמיכה לעסקים קטנים הכוללים תחזוקת רשת המחשבים של המשרד ותמיכה טכנית לכל הנדרש, דרך מיקור חוץ (outsourcing) ועד לתכנון והקמת פרוייקטים מורכבים של מערכות שרתים גדולות. סל השירותים כולל:
- הקמת ותחזוקת רשתות מחשבים
איפיון, הקמה, הטמעה תמיכה וניהול מלא של רשתות מחשבים. קורת גג אחת, שאחראית על כל מערך המחשוב, ספקי המשנה, הרישוי, האבטחה והתמיכה. חבילת השירות נתפרת באופן אישי לכל לקוח בהתאמה לנפח הפעילות, סוג השירותים ורמת השירות הנדרשת. - ניטור ותחזוקה שוטפת
מערכות מתקדמות לניטור שרתים ושירותים הכוללים התראות במייל/ SMS וטלפוני, כולל הקפצת כונן לטיפול מיידי בכל סוג של תקלה המחייבת טיפול מיידי. - פתרונות גיבוי והמשכיות עסקית
DRP היא התוכנית. אנחנו מספקים את הכלים שמאפשרים המשכיות עסקית למערך המחשוב של העסק. החל מפתרונות גיבוי מרחוק ועד להקמת מערכות מיחשוב שרידות, אתרי DR ובניית נהלים לכל מקרה שיפגע בידע העסקי ובמערך המחשוב של הלקוח. - שירותי אינטגרציה
שירותי מומחה ונקודת גישה אחת לטיפול וקישור בין המערכות השונות. ליווי, ייעוץ ומתן שירותי אינטגרציה מלאים. - מחשוב ענן
קשת פתרונות ענן בשלים ומתקדמים המאפשרים לנו להכניס את היכולות המתקדמות ביותר ולהוציא את כאב הראש תוך חסכון גדול בעלויות.
דואר מנוהל, גיבוי מרחוק, Fax2Mail, שרתים וירטואליים. - שירותי אירוח ליישומים, בסיסי נתונים, שרתים, אפליקציות
שירותי coloction, הוצאת מערכות המחשוב מאתר הלקוח לחוות שרתים, המאפשרות איחסון בתנאים אופטימליים, אבטחה מתקדמת וזמינות לעבודה מכל מקום על המערכות. - תמיכת פרימיום
שירות תמיכת VIP לבכירים, שירות ליווי ומתן תמיכה עם זמינות גבוהה, תמיכה טכנית מקיפה המבטיחה ללקוחות רשת בטחון ותשובה לכל בקשה. - הקמה ותחזוקת שרתי בלקברי
RedX הינה הספק הגדול והמקצועי בישראל לשירותי בלקברי, עם ניסיון של הקמת מאות שרתים ותמיכה באלפי משתמשי בלקברי בישראל. - שירותי מומחה Microsoft
מערך השירות כולל תומכים בכירים יוצאי מרכז התמיכה של Microsoft, שליטה ויכולות מתקדמות מאפשרות לנו לספק ללקוחות תמיכה בסטנדרט שאין מקביל לו בישראל.
המידע שלכם זה העסק שלנו.
צור קשר עם מומחה שירותי הענן שלנו עוד היום.