• השוואה בין שרת מקומי לשירות RedX Exchange

    תכונות RedX Exchangeשרת מקומי
    חומרהמערך מתקדם הכולל מערך של עשרות שרתים בטכנולוגיות הגבוהות ביותר.לרוב, שרת בודד
    תחזוקהמחלקת תמיכה המורכבת ממומחי Exchange ואבטחה בכירים הטובים בישראל.לרוב על ידי טכנאי מחשבים, שמגיע לביקור תקופתי
    עלות חומרה ללקוח0$החל מ-2000$ בהתאם לגודל הארגון
    עלות רישוי0$החל מ- 600$, לכל 5 משתמשים.
    גמישות ברישוימלאה, משלמים לפי הצורךלרוב רכישה במדרגות של 5 משתמשים. אין זיכוי במקרה של צמצום בכח האדם בחברה
    גיבויבאחריות RedX
    2 מערכות גיבוי מקצועיות תחזוקה יומית ובדיקות תקינות שוטפות.
    רכישת טייפ גיבוי (1200$), תוכנת גיבוי (החל מ-650$), החלפה קלטות יומית, הוצאת קלטת מחוץ לארגון ובדיקת תקינות הגיבוי באופן חודשי. במרבית הארגונים לרוב הנושא מוזנח ולא מבוצע משטר גיבוי תקין.
    מהירות חיבור מחוץ לארגוןחיבור ישיר לשדרת האינטרנט הישראליתמוגבל למהירות חיבור האינטרנט, המשתמשים סובלים מ-Upload נמוך.
    אמינות ויציבות99.9%מותנה ביציבות החשמל, איכות החומרה, יציבות התקשורת זמינות ואיכות טכנאי המחשבים. במרבית המקומות עומד על 97%.
    * הבדל של 254 שעות בשנה!!!
    בלתי צפויבאחריות RedX
    מערכות ניטור מקצועי ותחזוקה על ידי המומחים המובילים בישראל, שמבטיח טיפול מיידי.
    יכול לגרום להוצאות גבוהות במיוחד והשבתה של פעילות הארגון לתקופה ארוכה.
    שדרוגיםבאחריות RedX
    שדרוגים שוטפים של חומרה תוכנה בשקיפות וללא זמן השבתה ללקוח
    הוצאות כספיות גבוהות או המשך שימוש בטכנולוגיות ישנות
    אבטחהמתקדמת, טכנולוגיות המקובלות בארגוני ענק בלבדבסיסית
    VPNאין צורךעלות חודשית גבוהה
    סניפיםללא עלות שיתוף מידעדורש עלויות חודשיות גבוהות מאוד בתשתיות אינטרנט ואבטחה

    השוואה בין תיבת Exchange לתיבת POP3 (תיבת דואר רגילה)

    תכונות ExchangePOP3
    גישה מכל מקום לדואר אלקטרונייש גישה מכל מקום לדואר אלקטרונירק לדואר שלא ירד
    גישה מכל מקום לכל המידע מתוכנת ה-Outlook?יש גישה מכל מקום לכל המידע מתוכנת ה-Outlookאין גישה מכל מקום לכל המידע מתוכנת ה-Outlook
    גישה דרך טלפון חכם לדואר אלקטרונייש גישה דרך טלפון חכם לדואר אלקטרונירק לדואר שלא ירד
    גישה דרך טלפון חכם לאנשי קשריש גישה דרך טלפון חכם לאנשי קשראין גישה דרך טלפון חכם לאנשי קשר
    גישה דרך טלפון חכם ללוח השנהגישה דרך טלפון חכם ללוח השנהאין גישה דרך טלפון חכם ללוח השנה
    עבודה בבית ובמשרד על מידע זהה בתוכנת ה-Outlookיש אפשרות לעבוד בבית ובמשרד על מידע זהה בתוכנת ה-Outlookלא ניתן לעבוד בבית ובמשרד על מידע זהה בתוכנת ה-Outlook
    גיבוי בזמן אמת למידעיש גיבוי בזמן אמת למידעאין גיבוי בזמן אמת למידע
    ניהול לוח שנה על ידי המזכירהמאפשר ניהול לוח שנה על ידי המזכירהאין אפשרות לניהול לוח שנה על ידי המזכירה
    ניהול משימות צוותמאפשר ניהול משימות צוותאין אפשרות ניהול משימות צוות
    תיקיות מידע משותפות לכלל הארגוןמציע תיקיות מידע משותפות לכלל הארגוןאין תיקיות מידע משותפות לכלל הארגון

    פתרונות מתחרים – חשוב לדעת

    השוק מוצף בספקים, שמציעים תחליפי Exchange ו/או פתרונות מאולתרים.
    ללקוח ממוצע אין את הכלים להבין את הדקויות והמשמעויות. אלו יתגלו רק לאחר התחברות לשירות ו/או במקרה של תקלה.
    יש לזכור ששרת דואר הוא כלי עם חשיבות קריטית לפעילות העסקית. פעילות לא תקינה של השירות גורמת להשבתה ונזקים ישירים של הפעילות העסקית.
    לפני בחירת פתרון, שאלו את עצמכם את השאלות הבאות:

    • האם הפתרונות החלופיים מעניקים פתרון מלא?
    • האם תפקיד את כל המידע העסקי שלך אצל ספק שלא יושב בארץ?
    • האם במקרה של תקלה יש למי לדבר? עברית? בשעות העבודה? ביום ראשון?
    • האם הספק מחוייב לך לרמת שרידות ויציבות (SLA)?
    • האם הפתרון “מדבר” עברית?
    • מה איכות התמיכה של ספק השירות? זמני תגובה? רמה מקצועית של מרכז התמיכה? מה הוא שרת הדואר הנפוץ בעולם למגזר העסקי? (Microsoft Exchange)
    • האם יש תמיכה לבעיות לוקליות (שעון קיץ, ימין ושמאל, בעיות מול ספקיות בישראל)?
    • האם ניתן לייצא את המידע במקרה ותבחרו בעתיד לעבור לפתרון אחר?
    • האם הפתרון החלופי בעל תאימות מלאה לתוכנת הOutlook איתה עובד משתמש הקצה?
    • האם יש התחייבות לתקופה? למינימום משתמשים?
    • האם יש גמישות לצרכי הלקוח?
    • האם יש תאימות לגרסאות חדשות?
    • האם השירות מציע לכם שדרוגי גרסאות לאורך כל התקופה?
    • האם ניתן לעבוד במצב לא מקוון (לא מחובר לאינטרנט), באופן מלא?
    • האם ניתן לעשות גיבוי למידע?
    • האם ניתן לשחזר מידע במקרה של תקלה או טעות אנוש?

    בדיקה ייסודית של שאלות אלו תגלה לכם שמרבית הפתרונות מספקים פתרון מוגבל מאוד, עם הרבה מגבלות טכניות וכוללים אלמנטים רבים שיקשו עליכם להתנתק בעתיד. כלים בסיסים וחשובים לארגון כמו יכולת שיחזור מידע בכלל לא קיימים במרבית הפתרונות.

    בחירה בשירות RedX Exchange מבטיחה למשתמש את היכולת לפתרון עסקי הטוב ביותר. RedX כספק שירות מבטיחה עבודה עם התשתיות הטובות ביותר לשירות אמין, יציב, מאובטח יותר מכל פתרון אחר בישראל.

    צור קשר עם מומחה שירותי הענן שלנו עוד היום.