RedX מציעה ללקוחותיה תמיכה עסקית מקיפה.

  • שירות בשיטת One Stop Shop לניהול ותחזוקת רשתות מחשבים. רשת המחשבים הינה המרכיב הרגיש והקריטי ביותר לפעילות העסק. תקלה קטנה גורמת לפגיעה ישירה בפעילות העסק. RedX מוכרת זה למעלה מ-14 שנה שירות ללקוחות עסקיים בסטנדרט שירות הגבוה בישראל. התמיכה והשירות מבוצעים על ידי טכנאים בכירים, אשר מגובים במרכז תמיכה אחורי, שמורכב ממומחים מהמובילים בישראל בתחום מוצרי Microsoft (תמיכת Office ושרתים), מהנדסי רשתות, אבטחה ותקשורת.
    יתרונה הגדול של RedX מבוסס על יעילות הצוות המקצועי, שמבטיח זמני תגובה וטיפול מהירים מאוד למרבית התקלות. היכולת לספק ללקוחות סל שירותים מלא הכולל:
    – איפיון והתאמת פתרונות טכניים בהתאמה אישית.
    – בחירת ספקים חיצוניים לפתרונות ייעודיים בהתאם לנדרש.
    – הקמת רשת מחשבים מלאה על כל המרכיבים: שרתים, גיבוי, תחנות קצה, ניידים, ציוד תקשורת ואבטחה וציוד הקפי.
    – מתן תמיכה מלאה: פתרון תקלות טכניות, תקשורת מול ספקי צד ג’ למימוש אחריות ושירות, הדרכה, ייעוץ וליווי בכל הנדרש.
    – שילוב של פתרונות מחשוב ענן באופן מובנה בשירות.
    המקצועיות
  • כאשר רשת המחשבים מתוחזקת כנדרש, מרבית התמיכה מצומצמת להדרכת משתמש בתוכנות של מחשב הקצה. RedX מחזיקה בתומכים בכירים יוצאי מרכזי התמיכה במוצרי מיקרוסופט, שלהם ידע שאין לו תחרות בישראל ואת מרבית התקלות/ הדרכות הקשורות ל-3 התוכונות השימושיות ביותר Outlook, Word, Excel צוות התמיכה פותר בדקות בודדות.

    צור קשר עם מומחה שירותי הענן שלנו עוד היום.