תמיכה טכנית
מערך התמיכה והשירות של RedX רחב וכולל כלים רבים, המבטיחים מענה יעיל ומהיר ללקוחותינו.
ניתן לפתוח קריאות באמצעות פורטל הלקוחות או על ידי שליחת מייל לתמיכה מכתובת של אנשי קשר מורשים בלבד.
- מוקד התמיכה
שעות פעילות המוקד: ימים א’-ה’ בשעות 09:00-17:00. - שירות 24×7
תקלות מערכתיות, שירותי NOC, תקלות משביתות בשרתים וירטואליים ופיסיים ושירותים, שכוללים בהסכם השירות שלהם שירות תמיכה מורחב 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. - זמני התגובה
זמן תגובה ממוצע עומד על פחות מ-7 דקות.
זמני התגובה של מוקד השירות מהירים מאוד וכפופים לסוג השירות, סוג התקלה ומספר הקריאות הממתינות לשירות.
קריאות דחופות למידע נוסף >>