• שירות מקצועי שוטף או ממוקד פרויקט הכולל ליווי וניהול של כלל דרישות אבטחת-המידע
  • התאמה לדרישות הרגולציה, תקנות הפרטיות, GDPR ודומיהן

  • ייעוץ, ליווי והכנה למבדקי ISO27001, הסמכות ותקני אבטחת-מידע
  • כתיבת מדיניות ונהלים, תכנון אסטרטגיה, ביצוע סקרי סיכונים, מבדקי סייבר, הקשחות אבטחה

צור קשר עם מומחה NOC

    NOC as a Service

    Network Operations Center
    שירותי ה-NOC של RedX מציעים את הפתרון המושלם לניטור ותפעול של הגורמים הטכניים במקרה של התראה ללקוחות המחזיקים מערכות מחשוב קריטיות.
    מחלקת ה-NOC עובדת 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע 365 יום בשנה ומנהלת בזמן אמת באופן מדוייק ומקצועי את התהליך, את הטכנאים, מימוש אחריות, שירותי אצבע ותפעול טכני של המערכות, בכדי לחזור לשיגרה במינימום זמן, בתיעוד מלא ומסודר תוך עידכון של הגורמים הרלוונטים תוך כדי האירוע.

    מה זה NOCit

    ניטור הינו הרכיב/ שירות, אשר אחראי להתראה במקרה של פעילות חריגה או חוסר זמינות של המערכות. שירות ניטור ישלח מייל או SMS ויתריע על הבעיה.
    NOC הוא השלב התפעולי מרגע קבלת ההתראה ועד חזרה לשיגרה. לוודא שאכן יש תקלה, שהגורם הטכני קיבל את ההתראה ונכנס לעבודה ועדכון סטטוס למנהלים.
    שירותי NOC הם שירותים מתקדמים בהתאמה אישית לצרכי הלקוח. תמהיל השירות כולל בדיקה של כל התראה לפני הקפצת כונן, הפעלת הגורמים הטכניים, מימוש אחריות לחומרה, ביצוע פעולות טכניות ברמת Tier1, תיעוד מלא של התהליך ופרסומו לגורמים הרלוונטים וביצוע אסקלציה בין הגורמים הרלוונטים.
    תכולת השירות נקבעת יחד עם הלקוח לאחר אפיון מקצועי. בדרך כלל, מדובר בהגדרות דינמיות עם מקצה שיפורים תמידי, בכדי להגיע לאופטימיזציה ושקט מקסימלי.
    למה לשלם על שירות אם אפשר לרכוש מערכת ניטור עצמאית? NOCit מציעה יישום טכנולוגיות ניטור רבות, בידע עצום ומתודולוגיית עבודה, שמבטיחות איפיון מדוייק ואמין. מרכז ה-NOC חוסך ללקוח כסף רב בעלויות התפעול היקרות של הקמת מוקד NOC פנימי.
    מערכת ניטור ממוצעת כוללת מאות סוגי ניטור עם אלפי הגדרות. האם הצוות הטכני שלכם מחזיק בידע ובניסיון להקמה ותפעול של מערכות אלו?
    NOCit הוא שירות, שמהותו לייצר שקט ללקוח, למנוע התראות שווא ולהבטיח חזרה לשיגרה בזמן הקצר ביותר.
    אנחנו חוסכים זמן, כסף והרבה ומתח נפשי. זו העבודה שלנו. זו המיומנות שלנו!
    NOC Flowchart

    יתרונות שירותי NOCit

    • הקמה והטמעה של מערכת ניטור מתקדמת.
    • הגנה והתראה מונעת בטרם פגיעה בשירות.
    • צוות מקצועי וזמין 24x7x365.
    • איתור מהיר של תקלות והפעלה מיידית של הגורמים הטכניים.
    • ווידוא של קליטת ההתראות ותחילת עבודה של הגורם האחראי.
    • אסקלציה לפי זמינות ו/או שיקולים טכניים
    • ניהול עמוד “סטטוס שירות” ללקוחות הקצה.
    • עדכון דרג ניהולי בזמן אמת.
    • פרסום Log אירוע לכל הגורמים הרלוונטים תוך כדי ניהול האירוע.
    • הפעלת Run Book מוגדר מראש לניהול האירוע וללא מעורבות לקוח.
    • תיעוד ושקיפות מלאים לכל אירוע שאותר ואופן התנהלותו.
    • ניתוח ולימוד מתמיד לשיפור וייעול התהליכים.
    • ניטורים חכמים עם יכולת לבקרה מתקדמת.
    • הפעלת אחריות מול יצרני חומרה/ שירות לשיקום באופן שקוף ללקוח.

    NOC פנימי או חיצוני?

    כללי פנימי חיצוני
    מערכת ניטור במרבית העסקים ניטור על ידי השגחה מדגמית על ידי צוות הטכני ו/או התראה, שמבוצעת על ידי משתמש קצה. ניטור על ידי מערכות מתקדמות, מעל ל-200 סנסורים ייעודיים, שימוש במספר כלים שונים.
    הטמעה הקמה והגדרה על ידי הצוות הטכני המקומי. לרוב, עם ידע מוגבל בעולם הניטור. הקמה על ידי מומחה מערכות ניטור שו”ב.
    התראה לרוב, שימוש בצוות הטכני הקיים, שנדרש לזמינות לא סבירה. מוקד אנושי 24x7x365
    תפעול – ניהול אירוע מבוצע באופן ספונטני ללא תהליכים מובנים וללא מתודולוגיה. תפעול מסודר, מדוייק, מבוקר, מתועד ומנוהל.
    בניית תהליכים לרוב לא קיים, ומה שקיים נעשה באופן בסיסי. בניית תהליכים על ידי צוות מיומן ובעל ניסיון תפעולי עשיר, מקצה שיפורים מתמיד לייעול התפעול.
    כלים מצומצמים עם שליטה ותפעול בסיסי. כלי ניטור ותפעול אירוע מתקדמים, מקצועיים, בהטמעה מתקדמת.
    משאבים לרוב מאולתר, מצומצם. ככל שהמערכת יותר מסודרת מדובר בעלויות תפעוליות החל מ-15,000$ לחודש (5 עובדי משמרות, מנהל, חדר ניטור, עלויות רישוי ותפעול מערכות והכשרת עובדים). פתרון ברמת Enterprise מובנה בשירות לכלל הלקוחות.
     התראות שווא  דורשות טיפול של הצוות הטכני, מייצרות תיסכול ו/או התעלמות. מטופלות על ידי המוקד ללא התערבות לקוח.
    שורה תחתונה תפעול תקלות מאוחר מידי, ארוך מידי, יותר השבתות ותפעול תחת לחץ כבד. פחות תקלות, יותר יעילות תפעולית, חסכון כספי, הורדת לחץ נפשי ושקט אמיתי

    למה לבחור RedX?

    מחוייבים לשקט שלך!

    • 18 שנות ותק ויציבות.
    • פתרונות יציבים ואמינים.
    • שירותי ענן מנוהלים (לא ניהול עצמי).
    • תמיכה ושירות בעברית.
    • מערך שרתים ופתרונות מתקדמים.
    • ספק ולא מפיץ – השפעה ישירה על איכות ומהירות התמיכה.
    • תחזוקת מערכות 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.
    • שקיפות והגינות צרכנית.
    • SLA וסטנדרט שירות מהמחמירים בישראל.
    • פורטל לקוחות מתקדם לתיעוד ושקיפות מתקדמים.
    • סל שירותים מקיף – One Stop Shop.
    • כח-אדם מקצועי, יציב ואיכותי.
    • שימור ידע וניסיון של מאות לקוחות ואלפי משתמשים.
    • פתרונות וידע מעשי לתפעול תקלות לוקליות (מקומיות).
    • מאגר מידע וכלים לניהול עצמי.
    • זמני תגובה מהירים במיוחד.

    יצירת קשר עם מחלקת מכירות