• שירות אנטי וירוס וחומת אש אפליקטיבית כשירות
  • הגדרות מתקדמות, ועדכונים בהתאמה לאיומי הסייבר העדכניים
  • ניטור עדכונים ותקינות רכיבי האבטחה בשרתים ובתחנות הקצה
  • תחזוקת מערכת 24/7 ותפעול ע”י מומחי אבטחה

צור קשר עם יועץ אבטחת מידע

    פתרון הגנה רב-שכבתי המותאם לאיומים החדשים והגנה על המידע העסקי. שירות אבטחה מנוהל כולל אנטי-וירוס מתקדם, חומת-אש (Firewall) לתחנות הקצה, ורכיבי הקשחת אבטחה מתקדמים לעסק.
    מערכת האבטחה כוללת גם את רכיבי טכנולוגיה מתקדמים וגם ניהול ענן המחובר למרכז הבקרה של RedX וכלל תפעול רציף, מסביב לשעון של המערכת, התראות על תקלות שירות בתחנות הקצה, ועדכון הגדרות המותאם לאיומי הסייבר העדכניים.

    RedX זיהתה בעיה חוזרת במרבית העסקים הקטנים אשר עובדים עם מערכות אבטחה שאינן מספקות הגנה ברמה הנדרשת כתוצאה מגירסת תוכנה, הגדרות לא נכונות, עדכונים חסרים וחוסר בקרה. יחד עם זאת, אנו מציעים שירות סקר אבטחת מידע מקיף ומקצועי לארגון שלכם.

    עוברים לשירות אבטחה מנוהל בענן

    • מערכת אבטחה מתקדמת הכוללת אנטי-וירוס ו-Firewall עסקי לכל תחנת עבודה ושרת.
    • התאמות מיוחדות להגנה בפני וירוס-כופר.
    • חיבור לשירותי הענן לבקרה והשגחה על תקינות השירות.
    • התראה ותפעול תקלות במקרים של פעילות לא תקינה.
    • דחיפת עדכונים יזומה על בסיס יומי.
    שירות אבטחה מנוהל

    מענה לבעיות הנפוצות

    במרבית העסקים הקטנים מערכת האבטחה אינה ערוכה להתמודדות עם סכנות הסייבר הנפוצות, בעיקר עקב חוסר ניהול מקצועי, אשר מקבל מענה בשירות המנוהל:

    1. לפני הכל – ניהול מקצועי.
      התקנת תוכנות ומערכות אבטחה מתקדמות ככל שיהיו ללא ניהול ובקרה רציפים לא יספקו את מענה מספק. להמחשה תוכלו לבדוק האם תוכנת האבטחה שלכם דורשת סיסמה בגישה לממשק ניהול? האם פורט 3389 חסום? האם גירסת התוכנה עדכנית? אלו דוגמאות להגדרות בסיס שבמרבית העסקים אינן מוגדרות ויש הגדרות ורכיבים רבים שאם לא מנוהלים נכון ישנם וירוסים רבים שידעו לעקוף את המערכת.
    2. התאמה של פתרון אבטחה מתקדם ורחב.
      אנטי-וירוס חינמי, או רישוי אבטחה ביתי אינו מספק מענה בסיסי לפעילות עסקית. נכון שיש מערכות אבטחה בסיסיות שמגיעות עם מערכת ההפעלה או זמינות באינטרנט, אך זו תמימות לחשוב שאלו מספקים הגנה נאותה.
    3. פג-תוקף
      אחת התקלות הנפוצות היא אי-חידוש רישוי במועד משבית את התוכנה וחושף את הרשת כולה לפגיעה.
    4. עדכון רציף
      תוכנת אנטי-וירוס חייבת לקבל עדכונים תכופים. במידה והתוכנה לא מעודכנת, היא לא תוכל לעצור וירוסים חדשים.
    5. תקלות תוכנה
      במידה והתוכנה לא תקינה, אין הגנה על המחשב. מרכז הבקרה של RedX שעובד 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע מקבל התראות בזמן אמת ודואג לניהול רציף של מערכות האבטחה.
    6. תפעול תקלות
      בחלק מהמקרים מערכות האבטחה דורשת מהמשתמש לבצע פעולה יזומה לצורך השלמת הפעולה, כמו אתחול מחשב, ניקוי ידני לקובץ נגוע, אישור לפתיחה או חסימה של ערוץ החשוד כמסוכן. מרבית המשתמשים אינם יודעים כיצד להתייחס להתראות ובדרך כלל, הם מתעלמים מהן וחושפים את הארגון כולו לסכנות אבטחת-מידע.

    תכולת השירות

    השירות כולל אנטי וירוס, חומת-אש, אנטי ספאם ורכיבי אבטחה נוספים המחוברים למרכז הניטור והבקרה של RedX. בכל פעולה הדורשת פעולה יזומה מצד הלקוח, מחלקת התמיכה תתריע בפני הגורמים הרלוונטים.
    השירות כולל:

    • אנטי-וירוס/ רוגלות
      חסימה של וירוסים, רוגלות, תולעים, Rootkits, סריקה מבוססת ענן.
    • חומת-אש דו כיוונית
      מונעת גישה לא-מורשית לרשת המחשבים של הארגון.
      הגנה בפני האקרים והתקפות-אינטרנט המנסות לגנוב מידע ארגוני.
    • אנטי-ספאם מקומי.
      חסימה של דואר זבל ברמת תחנת הקצה.
      איתור איומי-אינטרנט בדואר הנכנס.
    • בקרת התנהגות משתמש (HIPS)
      חסימת איומים לפי זיהוי שינויים בהתנהגות המערכת.
      הגנה בפני שינויים זדומיים ברמת המערכת.
    • הגנה מהתקנים חיצוניים
      סריקה אוטומטית של כוננים חיצוניים ומדיה ניידת לאיתור נוזקות לפני חדירה למחשב.
    • הקשחות אבטחה לארגון
      בקרת Web הגבלת גישה לאתרי אינטרנט.
      בקרת התקנים – חסימת חיבור התקני אחסון חיצונים למחשב
    • זיהוי רשתות-בטוחות
      אמצעי להקשחת אבטחה בעת חיבור לרשתות אלחוטיות לא מוכרות או ציבוריות.
    • ניהול ובקרה – ניטור, ניהול והתראות יזומות מול הלקוח.

    איך עובד השירות?

    התקנת המערכת

    לאחר הזמנת השירות, מבוצעת התקנה ע”י מחלקת התמיכה של RedX על המחשבים והשרתים של הלקוח. מערכת האבטחה לומדת בשבועיים הראשונים את אופי השימוש של הלקוח ומבוצעת אופטימיזציה לכל לקוח באופן אישי.

    תחזוקה וניהול

    מערכת האבטחה מחוברת לענן של RedX אשר מנל את הרישוי, את העדכונים, בקרת התקינות, התראות על פעילות חשודה ומפעיל את הגורמים הטכניים במידת הנדרש.
    RedX מבצעת עדכוני הגדרות המחוייבים מעת לעת בכדי להקשיח את רמת האבטחה והתאמה לאיומים החדשים, כך לדוגמא בחודשים האחרונים אנו מבצעים עדכונים רבים להקשחת האבטחה כנגד וירוס כופר אשר פוגע בעסקים רבים ברחבי העולם, מצפין את הקבצים ודורש כופר תמורת שיחרור המידע.

    התאמות אישיות

    בנוסף לכל אלו, השירות מספק מענה לעסקים המבקשים לבצע הקשחת אבטחה נוספת ולבצע התאמות אישיות לעסק ו/או למשתמש כמו חסימת גישה לאתרים, חסימת חיבור התקנים חיצונים והגבלות נוספות בהתאם לצרכי הלקוח.

    הסכנות והנזקים

    דוגמאות אמיתיות

    1. הלקוחה נ., עובדת בחברת הוצאה לאור נפגע המחשב מוירוס, אשר שלח את עצמו לכל רשימת התפוצה שלה וכך פגע גם בלקוחותיה ובספקים שלה.
      תוכנת האנטי-וירוס היתה תקולה ולא בצעה עדכונים ולכן לא הכירה את הוירוס החדש.
      – הלקוחה התחברה לשירות אבטחה מנוהל לאחר המקרה!
    2. משרד מהנדסים נחסם שירות הדואר על ידי ספק האינטרנט שלו, בזק בינלאומי, לאחר שזיהה הפצת ספאם מרשת המחשבים של הלקוח. המשרד נחסם ולא יכל לשלוח מייל במשך מספר ימים עד לאיתור וניקוי הוירוסים.
      – המשרד התחברה לשירות אבטחה מנוהל לאחר המקרה!
    3. משרד עורכי דין נפגע מוירוס כופר. המשרד עבד ללא אנטי וירוס, עם מערכות הפעלה מיושנות (Windows XP) וללא גיבוי. המידע שניזוק לא ניתן לשיחזור.
      – הלקוח התחבר לשירות אבטחה מנוהל לאחר המקרה!
    4. משרד אדריכלים מאזור השרון נפגע מוירוס אשר שלח לכל אנשי הקשר בתוכנת האאוטלוק שלו. לאחר התקנת שירות האבטחה הוירוס אותר, נוקה ומחשבי הלקוח מוגנים.

    שירות אבטחה מנוהל של RedX הוכיח את עצמו מאז השקתו פעמים רבות. באיתור וחסימת וירוסים, חסימת התקפות על תחנות קצה ותפעול מערכת מול משתמשי הקצה.