עמוד זה עדכני נכון ליום שלישי, 23/03/2020.
העמוד יעודכן מעת לעת ויכלול מידע שימושי ללקוחותינו.

הערכות RedX לשעת חירום

חברת RedX ערוכה להתמודדות עם מצבי קיצון כגון וירוס הקורונה.
החברה ערוכה וממשיכה לספק שירותים גם בימים אלו.
אנו יודעים כי מדובר בתקופה קשה מאוד לעסקים ולכן אנו עושים לילות כימים בסיוע לעסקים המבקשים פתרונות המשכיות עסקית ועבודה מהבית
חברת RedX ממשיכה לספק שירות ותמיכה במתכונת חירום.
נוהל החירום כולל מספר שינויים במתכונת השירות, זאת במטרה להמשיך ולאפשר את זמינות השירותים החיוניים להמשכיות עסקית.

  • כל שירותי החברה זמינים ופעילים.
  • מוקד התמיכה ממשיך במתכונת עבודה מותאמת לשעת חירום.
  • תשתיות הארגון והצוות המקצועי פרוסים וחלקן כבר עובדים מהבית.
  • החברה ערוכה להתמודדות עם מגוון רחב של תרחישים, פרסומים על שינויים יפורסמו בעמוד זה..
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1C8jul8oBEriPfQ3O5EhXj-YQCpqRyipUnhRZapGsqpY/edit#gid=1231502738
המשרד החכם – פתרונות עבודה מהבית ללקוחות

עדכונים ללקוחות RedX

  1. עבודה מהבית – חיבור מרחוק למשרד (יתכנו מצבים בהם תהיה תקלת חשמל/ אינטרנט /כשל חומרה או אפליקטיבי ואי לכך לא יהיה ניתן להתחבר מרחוק), כבר היום יש עליה של 30% בתעבורת האינטרנט בישראל, זו קפיצה עצומה שיכולה לגרום לחוסר זמינות ו/או פגיעה בביצועים של חלק מהמערכות.
  2. שימוש בשירותי ענן – תרגול העובדים לחיבור מרחוק לדואר, לקבצים ולכל מערכת תומכת עבודה דרך הדפדפן. המלצה להוציא לענן את כל תשתיות המחשוב.
  3. הכנת גישה דרך הטלפונים הסלולריים – מרבית המערכות מאפשרות עבודה דרך הטלפונים, מומלץ ביותר להתקין אפליקציות ולתרגל את העובדים.
  4. אבטחת מידע – פעולות נמהרות וגישה ממחשבים פרטיים יכולה לגרום לחשיפה וסיכון למידע העסקי. יש לבחון פתרונות להגנה על נכסי הידע של הארגון.

24/04/2020

  • המענה הטלפוני פעיל באופן מוגבל ומומלץ לפנות אלינו בדרכים הבאות:
    שליחת מייל לכתובת [email protected]
    או דרך טופס באתר: בתפריט העליון יש להיכנס ל”תמיכה” > “פתיחת קריאת שירות”
  • ללקוחות החברה עודכנה הטבה בלעדית לשירותי משרד חכם , של 30% הנחה עד לסיום התקופה.
  • החברה מקבלת פניות רבות לרכישת מחשבים ומצלמות רשת – מצלמות אזלו, מחשבים ניידים נשאר מלאי מאוד מצומצם אצל היבואנים, מומלץ להזדרז במקרים שיש צפי לדרישת מחשבים לצורך עבודה מהבית.

עבודה במצבי חירום לעסקים - דגשים חשובים

  1. עבודה מהבית – חיבור מרחוק למשרד (יתכנו מצבים בהם תהיה תקלת חשמל/ אינטרנט /כשל חומרה או אפליקטיבי ואי לכך לא יהיה ניתן להתחבר מרחוק), כבר היום יש עליה של 30% בתעבורת האינטרנט בישראל, זו קפיצה עצומה שיכולה לגרום לחוסר זמינות ו/או פגיעה בביצועים של חלק מהמערכות.
  2. שימוש בשירותי ענן – תרגול העובדים לחיבור מרחוק לדואר, לקבצים ולכל מערכת תומכת עבודה דרך הדפדפן. המלצה להוציא לענן את כל תשתיות המחשוב.
  3. הכנת גישה דרך הטלפונים הסלולריים – מרבית המערכות מאפשרות עבודה דרך הטלפונים, מומלץ ביותר להתקין אפליקציות ולתרגל את העובדים.
  4. אבטחת מידע – פעולות נמהרות וגישה ממחשבים פרטיים יכולה לגרום לחשיפה וסיכון למידע העסקי. יש לבחון פתרונות להגנה על נכסי הידע של הארגון.

התאמות לשעת חירום

החברה הפעילה את נוהל שעת חירום, הכולל מגוון פתרונות לתרחישי קיצון שונים:

  • RedX תגברה את תשתיות הארגון בכדי להבטיח יתירות (קיום מספר מערכות באשכול לאותה מטרה, כך שאם מערכת אחת נופלת אחרת עולה במקומה באופן אוטומטי ושקוף למשתמש) במקרה של תקלות בתשתיות חיוניות כמו חשמל, אינטרנט וכדו’..
  • צוות התמיכה ערוך לעבודה מהבית, כל מערכות המידע זמינות באופן מאובטח לגישה מרחוק.
  • עדכונים מבוצעים בערוצי התקשורת השונים בכדי לשמור על זמינות ותקשורת איכותית למול הלקוחות.
  • בוצע תגבור של מערכות הניטור והאבטחה לקבלת התראות בזמן אמת בכל פעילות חריגה במערכות החברה.

אנו קשובים להנחיות משרד ראש הממשלה ונערכים לכל תרחיש אפשרי.

דגשים חשובים לפעילות מחלקת התמיכה בשיגרת חירום

  • ביקורי טכנאי באתר הלקוח יבוצעו בתקלות מערכתיות ותחת המגבלות של הרשויות ואילוצים מול ספקי צד ג’.
  • יתכנו עיכובים משמעותיים בזמני התגובה.
  • יתכנו שינויים בשעות וימי העבודה, בהתאם לאילוצים השונים.
  • מוקד התמיכה יעבוד במתכונת מצומצמת, ויספק מענה על פי תעדוף בהתאם לסוג השירות ורמת הקריטיות.
  • לא יבוצעו פעולות טכניות לא חיוניות כמו : שדרוג מערכות, הטמעות של מערכות חדשות וכדו’.
  • תמיכה טכנית המבוצעת ע”י הצוות המקצועי מהבית – יתכנו הפרעות רעש וריכוז של התומך.
  • שיחות ללקוחות יצאו בחלק מהמקרים ממספר טלפון חסום.
  • הדרכות והנחיית עובדי RedX נעשות לפי הנחות מוצא והשיקולים הבאים:
    • שמירה על מרחק פיזי מהלקוחות, כולל ביטול ביקורים באתר לקוח/ הדרכות / ישיבות וכל פעילות שאינה הכרחית.
    • סיוע ללקוחות בהטמעת פתרונות עבודה מרחוק.
    • לא יבוצעו פעולות שדרוג, הטמעה שמטרתן אינה זמינות עסקית.
    • לא יבוצעו שינויים שיש בהן פגיעה משמעותית באבטחת המידע.
    • פעילות החברה דינמית ומותאמת להנחיות הרשויות.